iftheyonlyknew.blogg.se

En Fanfic about ID

Kapitel -3 IF THEY ONLY KNEW

Publicerad 2013-04-05 19:10:00 i Allmänt,

 
 
 
Niall Perspektiv.
Jag vaknar med ett ryck och sätter mig fort upp i sängen. Jag drar en djup skauck av liten lättnad när jag ser att klockan är 11:00 tänk att jag entligen lyckats sov ordentligt. Jag sover alltid bra hemma hos Harry. Jag önskar verkligen att jag kunde flytta in hit. Men vi vill inte riskera att fansen får några konstiga iéer om ''Narry''. Fast jag tror inte att det är någon id'e med tanke på hyr mycket dem snörat in sig på ''Larrry''. Vi får väl prata om det..... Mina tankar avbryts snabbt när jag känner doften an nystekt bacon. Jag kilar ut i köket och och ser Harry i sitt förkläde samtidigt som han sjunger någon påhittad sång om bacon. Jag smyger fram bakifrån och ger Harry en lång kram och en snabb puss på kinden.
- Good morning my love! Wan't som bacon? säger Harry glatt 
- Of course, your idiot säker jag skämtsamt.
- Me to...hörs ett snörvel från soffan
Juste Liam tänker jag samtidigt som jag går fram till soffan och sätter mig på huk.
-Liam? What happened with Danielle?
Det tar några sekunder innan han svarar men till slut kommer det ett svar.
- I relly don't know Niall... I came home and we had a lovley dinner. Then i went to the bathroom for a couble of minutes and when I came back she started to yell and called me things. Ant then she told me to leave....
Precis då kommer det ett SmS till Liam. Han börjar genast le när han läser det.
-What does it says? Frågar både jag och Harry i kör.
- It's Danielle, She's says she was over reacting. She saw a picture when i kissed a fan and she went jealous. She want's me to come home.
Mer hann inte Liam säga utan reste sig som bara farten för att åka hem.
- Alright, bye säger jag när han redan stängt dörren 
Harry brister ut i skratt och jag med för den delen.
Jag kan verkligen inte förstå det, jag har verkligen världens bästa pojkvän. Min första pojkvänn jag visste inte att jag gillade killar innan Harry. Ibland känns det ganska konstigt faktiskt. Men perfekt ändå, han är perfekt.
 
 
Harrys Perpektiv:
Dagen flyter på rätt bra och innan jag vet ordet av det så är det kväll.. Niall sover över ännu en natt. Kanske det blir en bättre natt nu när vi är själva. Jag känner mig rätt trött och ska precis krypa ner i sängen när Niall kommer inspringande
- We´re going out i just got a text from all the boys. Lets go!
Jaha tänker jag. Det var det, jag som hopades på lite mys med Niall inatt. Men, men
 
 
När vi väl kommer tillbaka hem så är klockan fyra på morgonen och både jag Niall somnar direkt. Vi vaknar inte förrän vid ett.
- What happend last night Nilal? frågar jag honom där vi sitter vid våran mini Brunch?
- I don't know man! Ropar Niall med munnen full av macka.
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad hände egetligen? Det kommer en liten vändnig i nästa kapitell

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela