iftheyonlyknew.blogg.se

En Fanfic about ID

Kapitel -2 IF THEY ONLY KNEW

Publicerad 2013-04-05 15:40:47 i Allmänt,

 
Harrys Perspektiv
Det börjar gå för lång nu. Det var inte meningen att det skulle bli så här. Fansen tror på största allvar att jag och Louis dejtar. Eleanor börjar blir riktigt arg, fast det är klart det skulle jag nog också bli om någon trodde att jag var fake och blev betalad för att vara tilllsammans med någon
Men det var verkligen inte meningen att det skulle bli så här. Nu är det för sen att åtgärda, alldeles för sent. Fansen kommer att tro på ''Larry'' ett bra tag framöver.
Från början skulle Louis bara vara lite extra ''snäll'' mot mig. så att ingen skulle misstänka att jag och Niall är tillsammans. men det gick för långt och folk började tro att Jag och Louis är tillsammans.
Jag blir avbruten i mina tankar när Niall kommer tillbaka från köket
-Hi there, hottie säger jag samtidigt som han sätter sig bevid mig o soffan.
Niall börja rodna och skrattar bara lite samtidigt som han ger mig en puss på kinden.

De andra killarana stack från min lägenhet för en halvtimme sen för att gå ut och vara lite sociala med siana flickvänner. Jag tror att Pierre och Zayn skulle på bio mer minns jag inte.
- Can i stay here for the night?
Nialls fråga gör mig förvånad. Varför frågar han det? 
- Of course my love. why wouldn't you?

Resten av kvällen ser vi på två filmer, När den andra filmen precis tagit slut så ringer det på dörren. 
-Come in! ropar jag
Det är Liam. 
- I need to stay here tonight, i had a fight with Danielle and i don't know where to go,  säger Liam fort samtidigt som han kliver in i lägenheten.
Fan också tänker jag, Det här skulle bli min och Nialls natt. Jag nickar till Liam som ett svar på att han är välk ommen. När Liam är utom synhåll säger jag till Niall att han ska stanna här i natt fast Liam är här. Han ser på mig lite tveknade men går sedan med på att stanna. Niall har lite jobbigt att visa sin kärlek till mig när de andra killarna är här. Jag förstår honom verkligen men vi måste lära oss att blir bekväma med varandra med killarna i närheten. För det är faktiskt dem ända vi kan visa vårat rätta jag och kärlekr
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela