iftheyonlyknew.blogg.se

En Fanfic about ID

Kapitel -1 IF THEY ONLY KNEW

Publicerad 2013-04-05 14:56:00 i Allmänt,

 
 
 
Niall pesrpektiv 
Jag går med lätta steg till studion där vi ska spela in intervjuven för ''Radio one''. Jag är på ovanligt gott humör idag. Jag är alltid glad men det är något som gör mig extra glad. Om jag bara visste vad det är.
Korridoren är trång, jag går först tätt följt av Harry, Louis, Liam och sist Zayn.
- Hi guys,  Welcome, säger progarmledaren som tydligen heter Scott.
- Thank you svarar jag med mitt alla största leénde som får hela bandet att skratta.
Jag rodnar för jag vet inte om dem skrattar åt mig eller med mig. Men jag bestämmer mig för att dem skrattar med mig och släpper tanken helt. Scott börjar snacka om hur intervjun ska gå till, när vi går i  sändning och så vidare. Men jag hör ingenting av det. För jag är i någon helt annan värd. Det ända jag kan tänka på är Harry och hur extra snygg han är idag. 
Han ha på sig en vit v-ringad tröja som får mig att rysa. Hur kan man vara så sexig? 
- I'm Zayn
-I'm Liam
-I'm Louis
Det tar ett tag innan jag reagerar men jag hoppas att ingen märkte att det drjöde lite länge innan jag fyllde i med mitt namn. Vi var tydligen i sändnig och jag hade inte ens märkt det. Nice work Niall, Nice work tänker jag. 

Harrys Perpektiv.
Intervjun flyter på rätt snabbt. Alla svarar lite skämtsamt och allt går perfekt tills Scott frågar. 
- Who's Larry?
Herregud vad jag hatar den frågan. Jag vet aldrig vad jag ska svara. Jag kollar på Louis och han börjar babbla på hur fansen tror att vi är tillsammans osv.
Jag tycker så synd om Louis. Allt går över honom. Alla tror att Eleanor är fake. På grund av mig. Jag tittar till höger och möter Nialls blick. Fan vad han är bra. Han är söt, sexig och snygg på samma gång.
Om alla bara visste.
 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mer som än prolog. Vad tyckte ni?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela